vrijdag 3 mei 2013

Nail art: Koninginnedag

Jaja, afgelopen dinsdag was weer Koninginnedag! Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad. Ik heb een oranje nagellak van Essence gekocht: flashy pumpkin (nr.145). Hieronder zie je deze lak.
Ik heb 2 nail arts gemaakt voor deze speciale dag die ik jullie ga laten zien. De eerste nail art is wel iets beter gelukt dan de tweede moet ik zeggen.
Wat ik wel jammer vind bij deze nail art is dat je de rode stippen nauwelijks ziet. Voor de blauwe en de rode stippen heb ik de lakjes van Maybelline gebruikt die al een aantal keer eerder heb laten zien. Urban Coral (110) en Cool Blue (nr.651). Voor het witte lijntje heb ik een striper van Etos gebruikt.
 
Voor de volgende nail art heb ik dezelfde lakjes gebruikt, op de striper van Etos na. Voor het witte gedeelte heb ik Blanc Glamour gebruikt van Bourjois Paris. Bij deze nail art ben ik iets te ongeduldig geweest dus deze is niet helemaal uitgepakt zoals ik wilde. Bij deze nail art zie je wel beter het verschil tussen je rode en de oranje lak.

 
Wat ik verder nog even wilde laten weten: Bij Kruidvat zijn de nagelproducten 1+1 gratis!!
 



 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten