dinsdag 9 april 2013

Essence: Icy Princess

Vandaag laat ik jullie een nagellak zien van Essence: Icy Princess (nr.141). Dit kleurtje kostte 1,69.
Ik kocht deze lak als grijs, maar je kunt hem ook als zilver beschouwen. Ik heb hier 2 lagen aangebracht, maar na 1 laag dekt deze nagellak ook al behoorlijk goed. Deze is wat dikker, wat ik op zich wel lekker vind lakken.
Wel zie je precies de streepjes lopen van hoe je gelakt hebt, dus moet je wel goed in een rechte lijn naar boven lakken!
 
Zoals je kunt zien ziet deze lak er net weet iets anders uit als ik hem echt in het zonlicht houd dan wanneer je hem zo ziet. Op de bovenste foto, in het zonlicht, zit er meer shimmer in het lakje. Op de onderste foto lijkt het net weer een andere kleur grijs. Ik vind dit een prima lakje van Essence. Ik ga hem zeker gebruiken voor stempeltjes, als dit lukt, en voor patroontjes.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten