woensdag 17 april 2013

Nail art: French Manicure & Flowers

Vandaag laat ik jullie een nail art zien. Persoonlijk is deze een favoriet van mij. Het is namelijk een soort French manicure en daar houd ik altijd wel van.
Deze french manicure is paars en wit. Hiervoor heb ik Lavender Lies (nr.554) van Maybelline New York gebruikt en Blanc Glamour (nr.91) van Bourjois Paris. Deze lak is speciaal voor een mooie French manicure.

Deze nail art hoeft helemaal niet moeilijk te zijn, maar ziet er toch mooi uit. De witte randjes van mijn nagel heb ik bij mijn ringvinger en duim witter gemaakt en bij de rest van mijn nagels heb ik ze paars gemaakt. Het kwastje van de witte nagellak maakt het wel makkelijker, deze loopt schuin af, maar met een gewoon kwastje die niet overdreven groot is lukt een French manicure ook prima. Bij deze nail art hoef je namelijk niet een heel strak randje te hebben omdat je er stippen en een bloemetje overheen gaat zetten. Hierdoor valt het niet op als het de lak er niet precies recht op zit. 
Als de nagellak goed droog is kun je nog een top coat aanbrengen en dan ben je klaar! 
 
Laat me weten wat jullie van deze nail art vinden!

1 opmerking: